Редакція громадсько-політичного видання "Прес-Центр"
18002, м. Черкаси, вул. Гоголя, 137 оф. 20
Телефони: (0472) 564-664 – творчий та рекламний відділи.
(0472) 546-806 – бухгалтерія. друкувати ...

13.02.2018 18:01

Працівники "Черкасиводокналу" навчалися вирішувати конфліктні ситуації


Для покращення обслуговування населення на базі КП "Черкасиводоканал" було організовано семінар-тренінг, який провела черкаський практикуючий психолог Наталія Мисан. Тема зустрічі "Стресові ситуації на робочому місці. Методи вирішення".

Участь у заході взяли керівники та працівники відділів обслуговування споживачів КП "Черкасиводоканал".

Під час презентації Наталія Мисан детально розповіла їм про види та причини конфліктних ситуацій та про методи їх вирішення. Наприкінці доповіді працівники підприємства мали можливість задати найболючіші питання з якими стикаються на роботі, на що отримали розгорнуті відповіді від досвідченого психолога.

Користь від таких заходів неможливо переоцінити, адже кожен для себе відмітив щось корисне, що допоможе справитися зі стресовими ситуаціями та ще краще виконувати свою роботу.

Підготував: Олена ХОЛОД
Джерело: КП "Черкасиводоканал"