Працівники "Черкасиводокналу" навчалися вирішувати конфліктні ситуації
Для покращення обслуговування населення на базі КП "Черкасиводоканал" було організовано семінар-тренінг, який провела черкаський практикуючий психолог Наталія Мисан. Тема зустрічі "Стресові ситуації на робочому місці. Методи вирішення".
Участь у заході взяли керівники та працівники відділів обслуговування споживачів КП "Черкасиводоканал".
Під час презентації Наталія Мисан детально розповіла їм про види та причини конфліктних ситуацій та про методи їх вирішення. Наприкінці доповіді працівники підприємства мали можливість задати найболючіші питання з якими стикаються на роботі, на що отримали розгорнуті відповіді від досвідченого психолога.
Користь від таких заходів неможливо переоцінити, адже кожен для себе відмітив щось корисне, що допоможе справитися зі стресовими ситуаціями та ще краще виконувати свою роботу.
Коментарі 
Варто почитати 
-
Уманські рятувальники провели практичні заняття з медичними працівниками
-
Загін поліцейських Черкащини відбув для виконання службових обов’язків на Схід (ФОТО)
-
Працівник Водоканалу став лауреатом міжнародного літературного конкурсу (ФОТО)
-
Черкащан запрошують взяти участь у соціальних конкурсах
-
Служба зайнятості долучилась до весняної акції з благоустрою
Cкористайтесь формою авторизації, якщо у вас не відкрито аккаунт зареєструйтесь.