Громадсько-політичне видання "Прес-Центр"

Інтерактивна карта Черкаського р-ну. Потрібен Flash.
З
13.02.2018 18:01

Працівники "Черкасиводокналу" навчалися вирішувати конфліктні ситуації


Для покращення обслуговування населення на базі КП "Черкасиводоканал" було організовано семінар-тренінг, який провела черкаський практикуючий психолог Наталія Мисан. Тема зустрічі "Стресові ситуації на робочому місці. Методи вирішення".

Участь у заході взяли керівники та працівники відділів обслуговування споживачів КП "Черкасиводоканал".

Під час презентації Наталія Мисан детально розповіла їм про види та причини конфліктних ситуацій та про методи їх вирішення. Наприкінці доповіді працівники підприємства мали можливість задати найболючіші питання з якими стикаються на роботі, на що отримали розгорнуті відповіді від досвідченого психолога.

Користь від таких заходів неможливо переоцінити, адже кожен для себе відмітив щось корисне, що допоможе справитися зі стресовими ситуаціями та ще краще виконувати свою роботу.

Підготував: Олена ХОЛОД
Джерело: КП "Черкасиводоканал"

Версія для друку


Коментарі
Коментарі можут залишити лише зареєстровані користувачі.
Cкористайтесь формою авторизації, якщо у вас не відкрито аккаунт зареєструйтесь.
Варто почитати

MARKETGID NEWS


Украинская Баннерная Сеть

 

 

JOIN.UA

Погода, Новости, загрузка...

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

MARKETGID NEWS

Останні новини

Повна стрічка новин

Керівник проекту:Віталій Латишев;

Дизайн та флеш: Дмитро Гончаренко

bigmir)net TOP 100