Громадсько-політичне видання "Прес-Центр"

Інтерактивна карта Черкаського р-ну. Потрібен Flash.
З
24.07.2008 15:00

Міжнародний аеропорт під гарну погоду


Іллюстрація до новини ""
Фото: Сергій КОСЕНКО
У Черкасах реставрують базу для ремонту літаків чи облаштовують міжнародний аеропорт?

У серпні готовність черкаського аеропорту перевірятимуть 8 служб: прикордонна, митна, екологічного контролю, ветеринарна, фітоконтроль, служба авіаційної безпеки, інспекція санітарного контролю та представник Державної авіаційної адміністрації.

Адже черкаський аеропорт готується наприкінці серпня отримати статус міжнародного. А у вересні-жовтні вже планує приймати іноземні літаки. Після того, як Державна комісія, перевіривши стан черкаського аеропорту, не виявить порушень, КП "Аеропорт-Черкаси" звернеться до Кабінету Міністрів України, який має надати черкаському летовищу статус міжнародного.

За словами директора КП "Аеропорт-Черкаси" Володимира Сторчеуса, співпрацювати з Черкасами готові декілька міжнародних авіакомпаній – вони очікують на позитивне рішення урядової комісії. Зокрема авіакомпанія "Меридіан" розглядає черкаський аеропорт як базу для ремонту своїх літаків. Також до Черкас приїжджали фахівці авіакомпанії "МАУ", які оглядали стан злітної смуги та перевіряли кваліфікацію місцевого персоналу. Вони мають намір розмістити в аеропорту свою базу, а в подальшому ремонтувати "Боїнги".

Зараз КП "Аеропорт-Черкаси" освоює кошти, виділені з міського бюджету, на облаштування приміщень і пункту міжнародного та прикордонного пропуску, оновлюється обладнання для пожежної служби.

– У цій залі взимку підлога була закута в кригу, – розповідає Володимир Сторчеус, проводячи журналістів кімнатами, де проходять ремонтні роботи. – А ця стіна ще однієї зими вже б не витримала. Та зараз закуплено необхідну оргтехніку, устаткування, тож приміщення ремонтуємо.

Одна з авіакомпаній закінчує ремонтувати ємності для дозаправки літаків. Тож, як пояснив Володимир Сторчеус, "зараз триває сертифікація, спеціалісти навчені і за найближчі два-три місяці це питання буде вирішене". Цікаво, що, за словами директора підприємства, поки що на аеропорту не плануються польоти в темний час доби. "Адже їх не було і в радянські часи" – переконує пан Володимир. Але як тоді бути з посадкою літаків у складних метеорологічних умовах, коли видимість також обмежена? Керівництво аеропорту сподівається на гарну погоду.

– Черкаський аеропорт розташований так, що тут завжди гарна погода. От і взимку проблем з розчищанням злітної смуги від снігу практично не було, – говорить пан Володимир.

Як виявилося, посадка в радянські часи в темний час доби проводилася.

– Було штатне світло, технічне обладнання, яке відповідало всім вимогам. У радянські часи я сам вночі виконував рейси "Черкаси-Київ", "Черкаси–Івано-Франківськ", "Черкаси–Ленінград", "Черкаси–Ростов-на-Дону", – говорить ветеран черкаської авіації, досвідчений льотчик Геннадій Штерн.

За словами Геннадія Ісаковича, для посадки літака навіть удень у складних метеорологічних умовах потрібне увімкнене на 75% освітлення. Це і вогні підходу, і вогні високої інтенсивності, і робота світлових маяків на ближньому та дальньому світлообладнанні, це і прожекторне обладнання для посадки літака в тумані.

– Але аеропорт може діяти і мати статус міжнародного навіть коли він функціонує при рівні хмарності – 200 м і видимості 4 км. Такі умови окреслюються в документах, – пояснює Геннадій Штерн.

Однак такі умови гальмуватимуть рух. Адже якщо аеропорт не буде всепогодним, всегодинним, то він ніколи й не досягне рівня міжнародного.

Підготував: Назарій ВІВЧАРИК
Джерело: Прес-Центр

Версія для друку


Коментарі
Коментарі можут залишити лише зареєстровані користувачі.
Cкористайтесь формою авторизації, якщо у вас не відкрито аккаунт зареєструйтесь.
Варто почитати

MARKETGID NEWS


Украинская Баннерная Сеть

 

 

JOIN.UA

Погода, Новости, загрузка...

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

MARKETGID NEWS

Останні новини

Повна стрічка новин

Керівник проекту:Віталій Латишев;

Дизайн та флеш: Дмитро Гончаренко

bigmir)net TOP 100